uppdateringar fran Airlie beach!

Tjena!

Idag har jag och Emelie haft sovmorgon. Jag var sa sliten efter att akt buss hela forra natten och inte sovit en blund. Vi sov anda till elva idag och jag trodde typ inte att det var sant nar Emelie sa att klockan var elva. Ni som kanner mig vet ju hur morgonpigg jag ar och att jag sallan sover langre an till max atta :P Fast vi var ute valdigt sent inatt ocksa och aven om jag sovit lange idag ar jag langt ifran utvilad...



Airlie beach

Vi traffade Noah och Charlotte igar ocksa! Det var en glad overraskning eftersom vi inte trodde att vi skulle traffa dem nagot mer pa resan. De hade haft lika otur som vi med cyklonen och deras segling hade blivit installd och darfor var de kvar i Airlie.
Vi at glass och slappade vid lagoonen med dem.
Harlig dag!








Charlotte fyller 20 ar idag och det ville vi sjalvklart vara med och fira.
Igar kvall bestamde vi oss for att ga ut och testa pa Mamas Africa!

   

Jag och Emelie lagade forst mat och drack massa beer pa hostellet!



Sen gick vi till Magnums och motte upp Noah, Charlotte, ett gang goteborgare och tva Boraskillar!



 

 

Sen gick vi till Mamas Africa, dansade och drack drinkar och skalade for Charlotte :)






Dans Dans Dans <3
I like it.

Nu har vara engelska vanner fran Fraser anlant och idag fyller Claire ar sa det ska vi fira med att ga ut och ata pa en mexikansk restaurang.
Noah och Charlotte har dragit ut pa segling och nasta gang vi traffar dem ar vi formodligen i Cairns.

Idag har vi suttit pa Magnums med goteborgarna och borasarna.
Slappt!





time to take a shower!
See ya.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!Skrev precis ett inlägg på den förra inlägget.Nu blev jag först här he he.Ha det så bra.Puss o kram från Pappa

2009-03-11 @ 07:19:41
Postat av: Pappa

Hej!Skickar en hälsning från Sverige.Skrev en kommentar men dom fastnar inte.Ha det bra puss o kram från Pappa

2009-03-11 @ 07:23:39
Postat av: Anonym

Hej Emma. Skickade sms, men det verkar inte som det kan komma fram till dig! =) Tack så jättemycket för det fina vykortet som kom på posten, ett vykort postat med värme minsann =) Puss puss!<3

2009-03-11 @ 20:02:37
Postat av: Jossa

Det var jag som skrev inlägget om vykortet :)

2009-03-11 @ 22:02:00
Postat av: Cicci

Hej hej! Fin blogg! En fråga bara, hur gör man för att få dit iPOD:en på sidan? Ha det bra och hälsa Emelie! =)

2009-03-12 @ 14:56:23
URL: http://ciccccis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hejsan gumman! Vill bara tala om att mitt sim-kort inte funkar, ifall du skickat något sms och jag inte svarat! Får ett nytt sim kort nästa vecka. Inte lätt att vara utan mobil minsann=) Ha det så gött,kram från mamsen!

2009-03-12 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0