Tjoho!


Vet inte om jag har sa mycket att beratta egentligen.. men jag kanner for att skriva lite anda :)
Idag var jag och Lisa uppe tidigt. Halv sju var vi pa vattenaerobics i lagoonen. Vi och tanterna typ! Gud vad kul jag hade :P Det var  inte sa jobbigt som jag trodde att det skulle vara, ganska lugna rorelser. Sa vi slet inte ihjal oss precis, haha!
Idag har jag checkat ut fran YHA och flyttat over till Gilligans. Det kanns precis som ett hotell, forrutom att jag delar rum med sju andra. Det ar frascht och har typ allt man behover. Sa det blir mitt hem fram tills tisdag da jag lamnar Cairns.
Eller gentligen aker jag inte fran Cairns forran pa onsdag, men mitt plan gar halv sex pa morgonen och jag ska checka in halv fyra. Jag maste ga upp runt tre for att ta mig ut till flygplatsen sa jag tyckte att det var onodigt att sova pa hostel den natten. Aker ut till flygplasten pa tisdagskvallen ist och sitter dar under natten :) Kommer bli asdrygt.. men men!



Igar umgicks jag med Julius och hans van fran Kanada som jag aldrig minns namnet pa :P Vi cillade vid lagoonen hela eftermiddagen, at subwaymacka och badade...
Pa kvallen blev det middag och massa prat och skratt med Lisa!



Idag har jag haft lite tid for mig sjalv.
Jag har legat i skuggan under ett stort trad vid lagoonen, last, lyssnat pa musik, atit vindruvor och frozen yoghurt!
Det ar den finaste dagen i Cairns sen jag kom hit, alldeles for varmt for att vara i solen och inte ett moln pa himlen.
Jag njuter verkligen!
Ikvall ska jag, Lisa och en tjej som heter Johanna ut och ata mat. Tummen upp for Woolshed och tiodollarsmealen!
Sen blir det antagligen utgang och lite oldrickande :)
Vi hors snart igen!
Ha det bra sa lange.
Solkramar fran mig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan Emman! Woolshed, oj oj, glada minnen. Där åt vi många billiga måltider. Vi var ju ganska länge i Cairns, vi trivdes där. Har du prövat snakebite på Wollshed? Om inte så rekomenderar jag det starkt, fråga inte vad det är, det vet jag inte. Öl med nåt i.. Gott ialllafall! Du har ju blivit värsta proffset nu på backpackers-livet! Visst är det gôtt! Du har ju Nya Zeeland kvar oxå din lyllo, du kommer inte bli besviken! Kram på re från Bergslagsgatan 14!

2009-03-27 @ 09:31:34
Postat av: Mamma

Längtar jättemycket efter dig gumman!!!!Miljoner kramar från mig!

2009-03-30 @ 22:17:00
Postat av: Mamma

Hejsan vännen min!

Jag förstår att du hade ångest igår över att lämna australien och alla underbara människor som du träffade där, men jag tror nog att du kommer att uppleva minst lika mycket på NZ och det finns nog en massa sköna människor där med=) Här har det varit en helt underbar dag, solen har värmt våra bleka vinteransikten och smält undan massa snö....så nu är våren här, jippi! Puss på dig, från mamma och pappa!

2009-04-01 @ 23:10:50
URL: http://dontgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0