fredag 5 februari

Idag ar det fredag och jag lyxade till det med att ga pa finrestaurang vid floden :) Supermysigt! Jag fick bord bredvid en familj fran Taiwan. De var jattegulliga och trevliga och lat mig sitta med dem. Annars sa har jag varit ganska ensam resten av dagen.
Pa taget hade jag sallskap av en tysk tjej som jag kom jattebra overens med. Hon skulle dock ut och jobba pa farm sa vi skiljdes at nar vi anlande i Chang Mai. Tagresan var inte riktigt som jag hade vantat mig. Haha! Missforstod nog det dar med egen kupe :P Ni ska fa se bilder nar jag hittar en dator med mineskortslasare. Det var helt okej och jag sov hyffsat bra :) Det roligaste med allt var ju att tagvardinnan (Nathalie) var transa! Oh, herre gud vad roligt vi hade!
Nar jag anlande har sa fick jag veta att det ar "flowerfestival" i stan. Kanske inte riktigt jag, men det var inte bara blommor vill jag lova, utan mycket mer. Torsbymarten i hela stan ungefar. Haha! Jag gick runt bland alla stand och blommor. Det var mycket vackert att titta pa och jag tankte pa farmor och farfars fina tradgard nar jag sag alla vackra blommor. Annars har jag val inte gjort sa mycket mer idag. Jag kom inte hit forran vid ett och dagen har gatt fort. Jag ska forsoka hitta tillbaka till mitt hotell nu (gick vilse forut nar jag skulle till floden och ata). Det ar inte likt mig...
Det kanns inte alls som om det ar sa mycket turister har och jag ser fram emot att traffa lite folk pa trekkingen imorgon!
Ha en bra helg allihopa :)
Jag saknar er alla dar hemma och jag tanker pa er sa mycket ♥
Kramar fran Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Klockan är ju mitt i natten för dig nu, men det innebär även att det inte är många timmar kvar tills du ska ut på tekking, det är en så häftig upplevelse! Ska bli spännade att höra vad du tycker =) Måste ha varit en upplevelse att klappa tigrarna oxå.... ojojoj vilket äventyr du är på!

2010-02-05 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0