fredag 19 mars

Ursakta min franvaro an en gang! Men det borjar narma sig slutet nu och jag har sa mycket annat for mig om dagarna. Dessutom gar det inte att ladda in bilder har sa det ar inte lika kul att blogga da...
Dykningen i onsdags var toppen! Jag sag hajar for forsta gangen i mitt liv nar jag dok. Det var en spannande upplevelse! Det var dessutom fullt med jatteskoldpaddor, stora blackfiskar, barracudas, nemos och massa andra fiskar som jag inte vet namnet pa :) Det var jattebra iallafall!





Nar jag kom tillbaka fran dykningen blev det bad och chill i poolen, kortspel, mat och ol. Lisa och Frida kom och joinade oss och senare anlande fler svenska vanner! Vi festade pa vart place andra till tva innan vi drog vidare :) Askul kvall :)
Dagen igar blev darfor ganska lugn. Vi fick ju allt stadat at oss sa det behovde vi inte bry oss om. Vi slappade i poolen och njot vidare av livet! Pa eftermiddagen gick jag en svang runt on. Det ar vackert har!
Pa kvallen hangde jag och killarna pa grillbuffe tillsammans med Frida och Lisa och sen kopte vi lite filmer och gick hem till oss och kollade pa :) Det var en skon dag!
Idag kom vi upp lite tidigare :) Vi gick ner till stranden och at frukost, solade och badade. Livet har ar harligt och jag vill inte tanka pa att jag aker hem om en vecka! Jag mar sa bra just nu och har sa harliga manniskor runtomkring mig. Inte for at jag inte saknar er hemma, men jag vill inte lamna allt har!
Har kommer lite bilder pa huset vi bor i som jag tog fran internet!











Imorgon aker vi tillbaka till Bali och Kuta beach! Resten av helgen och nasta vecka ska vi se mer av on och jag ska forsoka fa lite mer tid att surfa. Det ar inte alls sakert att jag hinner med det. Det blev ju inte alls sa mycket som jag hoppats pa, men jag har haft en underbar tid har anda :)
Ta hand om er nu och ha det sa bra!
Vi ses snart :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

Ooojoooj! Vi har oxå sett hajar å stått bredvid nere i det stora blåå men absolut inte sånna hajar som du visar =P

Jätte snyggt hus oxå! Du ser ut att ha det toppenbra!!

Nej längta inte hem för här är allt desamma =P

Ha en superbra sista vecka =)

Kramis

2010-03-19 @ 09:36:26
Postat av: idis

Att Emma Barremyr dyker bland hajar är för mej ofattbart, du som knappt vågade bada i sanvika pgr av "vasen" you know :D haha.

Jag är sjukt imponerad av dej gumman, se bara till att komma hem hel (A)

<3

2010-03-19 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0