fredag 5 mars

Idag ar min sista dag i Thailand. Jag har inte akt harifran an och jag saknar det redan! Jag har verkligen haft det sa underbart.. och sa snart jag far tillfalle kommer jag aka tillbaka hit!
Igar morse gick jag och Lina upp till viewpoint och tittade pa nar solen gick upp over stranden. Det var vackert! Lagoonen var olyckligtvis tom pga lagvattnet.. sa det var en liten miss vi gjorde! Men shit the same :)
Sen tog vi alla tre en longtailboat till Poda Island och tillbringade dagen pa den underbara lilla on. Sol, bad, snorkling, fruitshakes, snovit sand och kristallklart vatten! Det var en fantastisk dag och vi bara njot!
Igar kvall var utgang planerad, men det blev inte riktigt som vi tankt oss. Vi borjade med en helt fantastisk middag. Vi korde pa samma stalle som kvallen innan for att det var sa himla gott och billigt! Naanbrod, kycklingspett, jordnotssas, STOR, gratis salladsbuffe, farsk frukt till efterratt och thaiol, med utsikt over havet :D Loved it! Efter nagra ol och drinkar forflyttade vi oss till en bar som vi hort ska vara en av de battre har. Det sog! Stallet var helmysigt och drinkarna supergoda. Men overallt satt par och holl handen och pa scenen spelades lugn livemusik. Vi holl pa att somna... det var lika lugnt pa alla stallen, sa istalle
Karbi ar valdigt lugnt och lite trakigt pa sa vis. Det ar tur att vi har varandra. Det ar otroligt vackert har, men jag angrar att vi inte stannade veckan ut pa Phi Phi som alla sa att vi skulle gora. Det ar inga ungdomar har och vi har inte traffat nagot roligt folk alls. Sa jag ar inte alls ledsen over att behova aka harifran imorgon. Mer ledsen ar jag over att lamna Lina och Elin. Nu kommer jag vara ensam igen de tre sista veckorna! Fast jag har massa folk att mota upp i Bali sa ensam kommer jag nog inte vara :) Det ska bli kul med ett nytt stalle!

underbart!

love you ♥





monkies

grillbuffen



skal :)



frukost.. banan, ananas och mangoshake, mixed fruit, yoghurt and musli!

glasspaus!


Jag aker harifran redan vid sex imorgon bitti. Sen har jag en lang resdag framfor mig. Jag kommer inte komma till Kuala Lumpur forran klockan tio pa kvallen. Men den har gangen ska det vara AC i bussen :)
Nu ar det bara tre veckor kvar av min resa. Det kanns som om jag har varit borta i evigheter och jag langtar faktiskt efter att komma hem och traffa alla. Men jag vet att forr eller senare kommer jag vara dar sa darfor ska jag njuta den sista stunden har i paradiset nu!
Jag ser verkligen fram emot Bali. Dyka, surfa och se nya platser! Hoppas vadret haller sig bra bara. Det har regnat en hel del senaste tiden... och regn ar inte riktigt vad jag vill ha :)
Det kommer bli en lugn sista kvall for oss har!
Hur har ni det hemma allihop? Hort att varen har knackat lite pa dorren nu. Det later ju underbart!
Ta hand om er och ha en superbra helg!
Vi hors kanske pa sondag, annars i Bali :)
Puss ♥ / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0