mandag 22 mars

Heeeey!
Vi kom just tillbaka fran varan moppetur. Det har varit en underbar dag :)
Trafiken har ar inte riktigt vad jag ar vad vid och jag var sjukt nervos innan vi akte ivag i morse. Jag ar ju ingen van moppeforare eller vad man ska saga.. Har finns inga trafikregler heller. Jag har inte sett en enda trafikskylt. Det som galler ar att den som ar framfor har foretrade typ.. sen kan man kora hur man vill :) Och vi overlevde allihop! Nej, men det hander mycket olyckor har och jag har sett och traffat manga skrackexempel.. sa pulsen var ganska hog i borjan! Men vi klarade oss fint.
Vi borjade med Nusa Dua vilket var en besvikelse. VI trodde det skulle vara varsta fina stranden. Det var vad vi hade hort iallafall.. men den var inte alls fin... 
Sa darfor blev vi inte langvariga, utan akte vidare till Dreamland. HUR FINT SOM HELST och lojligt stora vagor! Jag har aldrig sett nagot liknande. Jag tog massa kort som kommer upp pa facebook senare :) Stranden var fin och stallet helt fantastiskt! Vi at lunch och forsokte bada lite, men vagorna gjorde att vi mest tummlade runt pa strandkanten.. assa det gar inte att forklara! Det var en upplevelse :)
Vid Dreamland lamnade jag och tjejerna killarna och akte vidare till Uluwatu och aptemplet.. ett annat helt fantastiskt stallet med sjukt fin utsikt over havet och de flera meter hoga vagorna! Oh, vad fint det var!
Och sota apor fanns det ocksa :) De var mycket snallare har an i Thailand!
Sen skulel vi tjejer hitta vagen hem till Kuta igen alldeles sjalva. Vi var nagot skeptiska till det och raknade med att aka fel.. hehe. Men det gick helt over vara forvantningar och vi fann vagen direkt utan problem! Guldstjarna till oss :)
Nu ska vi kopa lite ol och dra ner pa stranden och titta pa solnedgangen :)





(bilderna ar tagna fran internet)

Ha det bra allihopa!
Puss ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Å här har det kommit ca 1 dm snö

2010-03-22 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0