mandag 8 mars

Hey everone!
Jag ar antligen i Bali :)
Resan gick bra och jag trivs redan. De tva forsta natterna har jag bokat rum pa ett hotell. For mig ar det lyx! Pa mitt rum har jag en stor dubbelsang, tv, minibar, balkong, badkar och AC. Utanfor finns en stor pool, solstolar, restaurang och bar! Men nu ska jag ge mig ut for att leta efter nagot mer i backpackerstil! Jag skulle vilja bo pa hostel :) Jag ska se vad jag hittar...
Jag ska aven boka surfkurs for en vecka och kika runt pa lite olika dykcenter!
Oh, det ar sa himla mysigt har! Jag ar redan kar i stallet och det kanns bra att jag ska vara har ett tag :)
Puss och kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra att du kommit fram och att resan gick bra:) Nu ska jag och Julia ut och köra med Persika i det vackra vädret. Må så gott, älskade Emma!<3

2010-03-08 @ 11:57:13
Postat av: Ida

Skönt att höra att du trivs där du är nu och inte ångrar att du åkte dit. Längtar efter bilder så man får se hur det ser ut ;) Sköt om dig!

2010-03-08 @ 13:05:54
Postat av: Jossa

Fick vykortet idag Emma :) Jätteroligt och fint att läsa. Tack så mycket kära du! <3

2010-03-08 @ 17:26:18
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0