onsdag 10 mars

Heey!
Har i Bali leker livet :) Sallet kryllar av svenskar sa jag kanner mig inte alltfor langt hemifran! :)
Igar traffade jag tva tjejer, Lisa och Frida. Vi slappade pa standen tillsammans med ett gang Uppsalakillar. Dagen var ganska chill och pa kavllen var i ute och at baliensk middag! Tyvarr smakar det inte laka bra som thaimat. Jag har blivit van det starka nu och tycker inte att annan mat smakar sa mycket. Sa var beredda dar hemma nu nar jag kommer hem! Ni tyckte det var stakt forut.. da vill ni inte veta vad det kommer bli nu!v Mohaha :) Skojja lite!

Idag har jag gjort mitt tredje och fjarde fundive och det vara bara saaa bra! Jag och en kille fran Belgien, Josef dok tillsammans uppe pa ett stalle i norra Bali som kallas Tulamben. Alldeles intill stranden ligger ett mycket gammal vrak som under aren fyllts med massa fargglada koraller och fiskar! Siktdjupet var mer an 30 meter och det ar det basta dyk jag nagonsin gjort! Sa cooolt :)
Varan dykinstruktor tog lite bilder (med en valdigt dalig kamera, sa bilderna ar kassa) men det ar iallafall lite att kolla pa! Jag haller pa att ladda upp lite har som ni kan roa er med att kika pa om ni har lust!
Eftersom vi dok uppe i norr innebar det en lang bilresa genom hela on i stort sett. Darfor har jag sett mycket av Bali idag. Tva flugor i en small lixom! Haha. Det ar verkligen vackert! Jag har tagit bilder, men saklart sa funkar inte minneskortlasaren. Far bli en annan dag!








en barracuda, nastan lika stor som mig och med massa huggtander:P






Imorgon ska jag borja lara mig att surfa! Yeah! Ska bli saa kul :)
Ha en toppendag!
Soliga kramar fran BALI :D

Emma.

Kommentarer
Postat av: mamma

du vet att man kan efterkrydda vid bordet,så får man så stark mat som passar en själv;)längtar tills du kommer hem och lagar lite nya spännande rätter! puss på dig!

2010-03-10 @ 20:31:05
Postat av: mamma

du vet att man kan efterkrydda vid bordet,så får man så stark mat som passar en själv;)längtar tills du kommer hem och lagar lite nya spännande rätter! puss på dig!

2010-03-10 @ 20:32:02
Postat av: Pappa

2010-03-11 @ 09:39:17
Postat av: Pappa

Ser fram mot maten,äter ju allt utom blodpudding vet du

2010-03-11 @ 09:41:36
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Fantastiska bilder! :)

Du kommer älska att surfa! Jag och min kille surfar flera gånger i veckan :) ♥

2010-03-23 @ 00:19:11
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0