tisdag 9 mars

God morgon!
Solen steker och det ar sa hett har! Jag trodde det skulle vara lite svalare nar jag kom hit.. men inte! Men jag klagar inte alls, for det ar ju sa skont nar svetten rinner hela tiden.. (not) :P haha.
Jag har just atit frukost fran buffen pa hotellet. Inte helt fel!
Dagen igar var ganska najs. Efter att ha kollat runt pa lite boenden, surfskolor och dykfirmor gick jag ner till stranden dar jag traffade lite folk. De bjod pa ol och vi satt dar i sanden och tittade pa solnedganegn och alla surfare som kampade i de stora vagorna!
Men jag var bade trott efter resan och hade mensvark sa det blev inte sa sent..
Jag sov helt underbart i min skona dubbelsang inatt! Hotellet ar verkligen bra :) Men imorgon ska jag byta ner mig lite. Iallafall till Fan och cold shower. Men whatever! Jag ska ju bara sova dar...
Har laddat upp lite bilder fran de senaste dagarna.. blev inte sa manga men :)

Elin njuter


sunset

twin tower, kuala lumpur

KLCC kopcenter

en lugn del av stranden, kuta beach

solnedgang over kuta beach




Okey! Nu ska jag kila ner till stranden. Ikvall ska jag nog mota upp lite svenskt folk for party!
ha det bra sa hors vi snart igen. Ta hand om er ♥

Emma.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Tack finaste emma! =) Du ska veta vad jag saknar dej också, men nu kommer du snaaart hem ;) njut av solen och värmen åt mej också sålänge, LOVE<3

2010-03-09 @ 16:43:04
URL: http://elloen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0