Lindad hand

Hejsan ♥

Efter en kanonförmiddag i backen bestämde jag mig för att låna Linas snowboard nu under eftermiddagen och åka lite. Jag har åkt några gånger förut, men är inte alls bra på det. Mamma och Jullan var med och hejjade på och Pelle assisterade och sprang efter mig i backen. Tredje åket gick kanonbra och jag ramlade inte en enda gång förrän jag nästan var nere och hade fått upp farten ordentligt, då stöp jag pladask och slog mig rejält i handleden. Fy sjutton vad ont det gjorde! Så jag fick åka scooter och träffa en läkare som tittade på handen. Tack och lov verkar det gått bra och den är inte bruten utan har bara fått sig en rejäl smäll. Trodde han! Vi skulle vänta och se, känns det inte värre imorgon är det ingen fara!

För femtionde året i rad är vi här, jag har aldrig brutit eller stukat något i hela mitt liv och nu ramlar jag i en barnbacke och skadar handleden för att jag skulle ha lite kul och åka snowboard. Känns så jäkla surt! Men förhoppningsvis känns det bättre imorgon, och jag hade ju trots allt kul ända tills jag ramlade. Lyckades få in riktigt fina svängar på slutet :) men den inplanerade afterskin uteblev (värktabletter och alkohol är ingen bra kombo). Istället fick jag håret tvättat av älskling, en skön stund i bastun och håret kammat av Jullan :)

Nu blir det soffläge och ljudbok resten av eftermiddagen. Jag och Pelle skulle lagat fläskfilegryta, men det får han göra själv nu :) det fixar han det ♥

Hur har eran dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch då! Hoppas det går över snart så du kan fortsätta åka :) Krya på dig och hälsa alla! Kram

2012-04-11 @ 21:41:43
URL: http://inredningsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Jessica

Stackare, hoppas det går över fort. Kram!

2012-04-13 @ 06:51:11
URL: http://Http://cariisma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0