Bebisgos och tjejmys

Hej vänner

Helgen är ännu en gång över och imorgon är det dags att återgå till vardagrutiner igen. Inte för att jag har upplevt någon speciell "helgfeeling" den här helgen med tanke på allt jobb, men med tanke på att jag har massa att se fram emot under veckan (förutom gastroskopin) och att jag om en vecka åker till Idre om en vecka känns det inte så jobbigt att jag inte varit ledig något. Under morgondagen ska jag dessutom gå med PT-Åsa hela förmiddagen och det ska bli såå kul.

Tjejkvällen hos Hannis och Indra igår var lika mysig som vanligt. Indra fraktades runt från famn till famn och blev till slut så trött att hon somnade. Vi kacklade på i flera timmar, åt tacos och drack te <3

Och eftersom Indra är så söt var hon den enda som fastnade på bild! Underbara, söta lilla tjej!











Nu sitter jag i bilden mot stan. Skönt att komma hem i någorlunda tid idag. Imorgon börjar jag redan halv åtta och går hela förmiddagen och under eftermiddagen blir det examensarbete som vanligt!

Hoppas att ni haft en trevlig helg mina vänner!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilken söt bebis! :) Hoppas du haft en fin helg kusinen! kram

2012-04-01 @ 20:00:09
URL: http://inredningsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0