Utmaningar och den närmaste framtiden

God morgon
 
Måndag, vecka 32 är här. Tänk vad fort sommaren har gått. Jag har jobbat så mycket samtidigt som vädret varit så jäkla dåligt, att jag knappt märkt att det har varit sommar. Gångerna jag burit shorts på mig går att räkna på en hand, är det inte sorgligt? Iallafall, augusti är nu här och de kommande veckorna är de som jag väntat på och längtat efter hela sommaren! Det kommer bli mycket fläng hit och dit, hem och packa om för att resa igen. Men vad jag ser fram emot det! Först ut är en veckas teoriutbildning i Stockholm. Blir en vecka i skolbänken med anatomi, fysiologi, motorik, biomekanik, träningslära, HLR och kroppsanalys. Jag har redan läst det mesta så jag ser det mest som en repetition för mig själv. Ska ändå bli spännande! Är hemma igen nästa torsdag för att under helgen hinna jobba ett 24-timmarspass, packa om och fixa det sista inför vandringen som vi drar iväg på vecka 34. Efter vandringen är jag hemma ytterligare några dagar för att jobba lite samt packa om väskan igen som sedan ska med mig och mamsen till Kreta i en vecka. Efter Kreta ska väskan tvättas och packas om ytterligare en gång, några pass på jobbet ska göras och sen väntar vecka två i Stockholm och andra delen av utbildningen, träningsinstruktör. Därefter kommer jag hinna landa hemma i ett par veckor innan tredje delen av utbildningen, personlig tränare, den sista delen väntar i Stockholm. Då kommer jag vara där i två veckor och när jag kommer hem sen, ja då är det november! Det var den hösten det :D hehe.
 
 
Jag ser fram emot och längtar efter att få ta mig an alla utmaningar som väntar den närmaste tiden!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0