18:00

Hej fina läsare

Jag sitter på tåget hem till Torsby nu. Pappa väntar på mig på stationen och vi ska åka till farmor och farfar och hälsa på lite. Träffar dem så sällan nu när jag bor i Karlstad så jag vill passa på att umgås med mina mor- och farföräldrar så fort jag kommer hem nu för tiden. Jag saknar dem

Det var en helt okej dag i skolan idag. Tog en promenad hem från universitetet i det fina vädret, packade och gav mig av mot tåget. I helgen står det ju mycket jobb på schemat, men lördag är jag ledig och ska få umgås med mina älskade fina tjejer som jag också träffar så sällan nu. Vi ska ha ebismys hos Hannis på dagen och sen pizzamys hos mig på kvällen. Det kan ju inte bli annat än bra! Men som sagt, imorgon är det jobb som gäller, Hej 24-timmarspass!

Vad har ni för helgplaner?

KRAM / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0