19:15

Hej vänner   

Har ni haft en bra dag? 
Själv har jag haft det ganska lugnt och skönt. Förmiddagen gick åt till frukost, nyhetsmorgon och plugg hemma i soffan. Efter lunch åkte jag till universitetet på en ganska intressant föreläsning som handlade om entreprenörskap och image. Vi fick även veta att tentan som ska skrivas nästa fredag har blivit ändrad till en hemtenta som ska skrivas över dagen. Känns både och tycker jag, men vi är några som har bokat ett rum i biblioteket och ska skriva den tillsammans. Det är ju en fördel.

Under eftermiddagskvällen har jag haft en massagekund här samt ätit middag och sett på Planet Earth. Nu blir det en tekopp och lite studieläsning inför seminariet på måndag!

Imorgon lägger jag ut receptet på huvudrätten som Pelle lagade igår om ni är sugna på den!

Ha en bra kväll :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0