HUNDKÄRLEK

God morgon

Alltid står hon där, överlycklig av att se en. Någon som ser henne. Hon letar febrilt efter något att komma bärandes på när man kommer innanför dörren. Det är sådan glädje att mötas av denna älskade hund. Jag tycker så mycket om att få komma hem och kramas, ligga på golvet, mysa och värma mig intill henne. Hon må vara världens olydigaste hund, men jag kan ändå inte låta bli att älska henne mer än någonsin!







Kvällen igår tillbringades med pappa. Det är så skönt att vara hemma i stora huset. Här hemma är det varmt och skönt, alltid 25 grader och golvvärme. Och det är tyst. Inget buller eller dova ljud från grannar. Jag har sovit som en prinsessa i min gamla barndomssäng och har nu ätit en långfrukost framför tv:n. Nu ska jag åka till gymmet en sväng innan det blir jobb för hela slanten.

Trevlig fredag mina vänner!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, även om hon är olydig så är hon väl världens finaste, gosigaste och bästaste hund! <3

2012-02-03 @ 19:02:43
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: Lollo

Elvis som vi har är ju också en golden, han är nog en utav de olydigaste också. Men han är också alltid så himla glad när man kommer hem, han letar då efter sina leksaker som han ska bära runt på. Finner han inte dem så får det bli en sko, mössa eller vante.

Och jag tror det där med att de är olydiga gör ingenting, utan de har istället en så himla härlig personlighet. Och sen är de så himla smarta, underbara och gosiga. :)

2012-02-04 @ 17:04:05
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0