du ger mig skönhetssömn

Hej





Jag sover som en prinsessa med de nya täckena med de nya sängkläderna på!

Introduktionen till kursen Upplevelse och entreprenörskap var för min del mycket givande! Jag tycker att kursen verkar jättespännande och det kommer finnas flera praktiska inslag med, vilket är hur kul som helst! Det kommer dock bli en intensiv femveckorsperiod då det är ganska mycket att göra. Men nu är vi ju på slutspurten, bara våren kvar! NU KÖR JAG :)

Har suttit och sökt sommarjobb sen jag kom hem. Nu ska jag bege mig ut på en liten promenix till Shell och hämta ut lite kurslitteratur innan jag ska lägga mig i soffan och läsa resten av eftermiddagen! Vädret är fantastiskt och ger mig massa ny energi, underbart!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0