Mot Sunne

Hej ♥

Idag har vi haft seminarie i massage och fått våra betyg. Tänk vad underbart, jag blev godkänd på den skriftliga delen också! Jippie! :) Har redan fått lite kunder, vilket känns jättekul! Nu får fortsätta att höra av er!

Efter skolan blev den snabbis till gymmet för lite ben och nu sitter jag på tåget mot Sunne! Blev en hallon, banan och yoghurtsmoothie efter träningen så nu längtar jag efter en god middag på Köpis :)

Helgen kommer jag att tillbringa i Torsby, då jag fyller år nästa vecka. Eftersom ingen har tid att fira mig då ska jag bli firad i helgen! Wiiiee :D så därför åker jag nu först till Sunne och sen Torsby imorgon!

Kram till er / Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0