planering

God morgon

Jag är uppe tidigt och redo för veckan som jag välkomnar med öppna armar. Om en stund ska jag bege mig mot universitetet på föreläsning om turismens historia och hur den utvecklats under åren. En historiedel som tro det eller ej faktiskt intresserar mig. Resor, turism och wellnessbranschen ligger mig varmt in hjärtat!

Veckan kommer att se ut som så här
:

Måndag: Försläsning + grupparbete på universitetet och styrketräning på gymmet

Tisdag: Studieresa till Kalhyttan och loka Brunn hela dagen. Spinning + yoga på kvällen

Onsdag:  Ledig dag med plugg, träning på gym och en massagebehandling
Torsdag
: Seminarium och föreläsning på universitetet och tågresa hem till Torsby
Fredag
: Jobba
Lördag
: Hälsa på nyblivna mamma Hannah och dottern Indra och fira pappa.
Söndag
: Jobba


Ha en bra dag!




/ Emms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0