Taggar!

Hej vänner ♥

Jag har krupit upp i soffan i ziperallen, fått i mig en bit mat och en stor varm kopp te. Nu sitter jag och kikar på jotex hemsida och laddar upp för ett spinnigpass! Jag är såå taggad, men så otaggad att ge mig ut i regnet igen. Det har varit en lång dag och det var en frusen Emma som kom hem för en stund sedan. Det är riktigt rusk ute idag :( men det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Så det blir att ta på regnstället! :)

Idag har vi suttit i grupprum och jobbat i timvis med att sammanställa en innehållsanalys, sen redovisning på det så nu ska jag rensa tankarna på spinningen och sen gå hem och njuta av en tyst och stilla lägenhet! Tystnad är något som jag värdesätter högt, dock blir det aldrig helt tyst här i stan, men att ligga i sängen med en bok utan tv och dator på är helt okej här trots att det är så mycket bättre hos mamma och pappa!

Kvalitativ innehållsanalys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0