Tisdag 10 januari

God morgon ♥

Jag sitter på bussen på väg till universitetet! Idag väntar en förmiddag framför datorn då vi ska gå igenom hur man analyserar statistik i SPSS!
Inatt har det kommit massa snö här i Karlstad och det har blivit riktigt kallt. Om jag fick bestämma skulle det kunna bli vår nu. Personligen så har den gröna varma vintern bara gjort mig gott, men än så länge så är det ju över tre månader innan det blir vår så det hinner nog bli vinter innan, oroa er inte! Den svenska vintern brukar ju komma såhär dags. Och tre månader räcker gott och väl. Något som gör mig glad är iallafall att tänka att vi går mot ljusare tider! Jag saknar solen så mycket!

Vad har ni för planer idag mina vänner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0