Ebbe in action

Hej vänner
 
Jag, Ida och Ebbe åt en mysig lunch vid Brevika igår. Min lunch var en somrig laxtallrik som smakade riktigt gott! Efter mat och glass var Ebbe nöjd och vi begav oss upp till lekparken där jag knäppte massa bilder. Dock var det ganska svårt att fånga lilla Ebbe på bild som hade fullt upp med allt annat än att titta på mig och min kamera. Haha! Söt som en liten nöt är han iallafall och full av energi :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för igår kära ni
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

å vad fina bulderna blev å tack själv för igår:-) ser fram emot nästa gång då kanske lillebror kommit ut å får vara med på bild:-)

Svar: Tack själva! Det var så mysigt så :) Ser fram emot nästa gång jag med, och ser fram emot bebis nummer två :D
Emma Barremyr

2012-07-19 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0