Frisk luft och blå himmel

Gokväll kära ni
 
Hur har eran dag varit?
 
Själv har jag suttit inomhus på jobbet hela dagen. Benen kändes dock oerhört pigga när jag traskade hem nu på kvällskvisten i den friska luften och med solen på nosen. Jag har jobbat med Malin idag som bjöd på en välbehövlig benmassage. Lyx med massage på arbetstid! Men vi har haft dåligt att göra så varför inte passa på när vi är två utbildade massörer som jobbar tillsammans? :D
 
 
Nu är jag trött som ett litet barn och funderar på att krypa i säng snart (ja faktiskt, fast klockan bara är kvart över nio!). Jag börjar jobba klockan tio imorgon igen och tänkte hinna med ett pass på gymmet innan jag börjar. Klockan ringer då redan halv sju och jag behöver verkligen min skönhetssömn (minst åtta timmar)!!!
 
Tänkte testa en ny grej till frukost imorgon. Hoppas att att det blir gott och att jag hinner blogga om det! Hinner jag inte får ni kolla instagram (emmabarremyr) eller så får ni vänta så kommer det upp senare här på bloggen!
 
God natt / Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

hehe, ja visst är det fint? älskar att vara i stugan, man blir så lugn av att bo så nära vatten & skog tycker jag :) ÅH ja morotskakegröten blev en favorit direkt!! kul med ett nytt morotskake-recept, hoppas det blir "lyckat" så det kommer upp på bloggen ;) hihi! Jadå, allt är bara fint här :) Med dig också? Puss&kram

2012-07-20 @ 00:46:57
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0