Barnmässan

Hej i solskenet ♥

Hoppas att ni haft turen att få vara utomhus idag! Själv har jag varit på barnmässan i Tingvallahallarna (inte CCC som jag skrev i morse) :) jag tror aldrig jag sett så många gravidmagar, barnvagnar och barn på ett och samma ställe någon gång förut, mysigt ♥ :) på mässan finns väl smakprover på allt man kan tänkas behöva till barn, ja precis allt! Så ett tips till er mammor eller blivande mammor (även pappor såklart) där ute, om ni inte har något för er i helgen, ta en tur till Karlstad och barnmässan! Förutom alla smakprover är det uppträdanden, aktioner på massa fint till era barn, samt väldigt bra priser och erbjudanden!

Vad gör jag där nu då kanske ni undrar? Jo Sats står där i en monter och delar ut gratis träningsveckor och gör reklam för vårt Minisats :)

Jag har haft en riktigt trevlig dag! Jag kom precis hem och sitter nu med mellanmålet på balkongen och NJUTER!!!! Ikväll har Pelle bokat bord och bjuder på middag, det ser jag fram emot :)

Lite iphonebilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0