Full dag

Hej fina ni ♥

Har nu haft en bra dag?

Det har varit fullt upp hela dagen! Jag tog mig en promenad till SATS där vi fick börja med att göra lite övningar och uppgifter för att lära oss mer om SATS, hur de jobbar och vad de står för. Lärorikt! Vi har fått orangea tröjor med namnbrickor att bära under praktiktiden, fått schema för veckan och planerat lite för vad som komma skall. Full av energi körde jag därefter ett pass på gymmet för att sedan hoppa på bussen till Viktoria. Vi har under eftermiddagen varit effektiva och börjat lite på enkäten samt letat artiklar till uppsatsen. Det känns ju riktigt bra!

Nu har jag och älskling precis avnjutit middagen med tända ljus. Jag ska hoppa i duschen, göra en kopp te och slappa resten av kvällen. Imorgon börjar jag åtta och ska vara med på träningsrådgivningen hela förmiddagen så det blir nog en tidig kväll för mig!

På promenad längs älven till Färjestad! Underbart väder och så himla fin promenad!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emma!

Jag måste bara uttrycka en åsikt: "Livet blir vad man gör det till", vilket jag tycker du står för! Du designar ditt eget liv, så att du trivs med det du gör, vad du äter, vem du umgås med och har roligt på vägen och jag tycker du sprider detta på ett så himla fint sätt i din blogg. Vilket jag är bombsäker på inspirerar andra till att själva skapa sig ett bra liv så som dem vill ha det, var dag! :) Keep up the good work ;)

2012-03-06 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0