Kvällsfika

Go kväll

Hur har eran dag varit?
Min eftermiddag och kväll på Sats har varit toppen! Träffade en gravid tjej på träningsvägledningen som jag fick hjälpa, så himla kul! Sen hade vi flera andra klienter så det var fullt upp hela tiden, och tiden den bara försvinner! Nu slappnar jag av i soffan med en kopp te och lite knäckebröd med smör och ost. Ska förbereda det sista inför imorgon och sen sova :)



Imorgon ska jag ha mitt första coachingssamtal. Har fått en senior som jag ska hjälpa få bättre kondition och gå ner i vikt. Det ska bli så spännande!

God natt mina vänner  

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej! :D

Jag har inte läst din blogg sålänge men jag har några frågor. Som jag förstår verkar du jobba på sats och det verkar vara ett väldigt roligt jobb. Själv skulle jag när jag blir äldre gärna jobba på liknande ställe. Så jag undrar behöver man någon viss utbildning? Är det svårt att få jobb där? Vad är huvuduppgifterna?

Vore tacksam för svar! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0