Medlemskväll på Sats

Hej vänner ♥

Dagen hår gått så himla fort! Jag kom precis hem och har haft fullt upp hela eftermiddagen och kvällen! På Sats har vi som sagt haft medlemskväll. Jag och Malin hade våren egen hörna under kvällen där vi gjorde konditionstester på cykeln. Så himla roligt att så många ville komma och testa sig! Gud vad jag trivs bra på Sats! Jag springer runt med ett löjligt flin hela dagarna och somnar alltid med ett leende på läpparna, humöret på topp hela tiden lixom, jag älskar det! Nu har jag dock ganska trött. Sitter med en tekopp och ska se på biggest loser nu, sen blir det sängen :)

På vårt lilla bord hade vi även lite olika smakprover på mellanmålsbars, blä om du frågar mig! Haha, men alla andra verkade gilla dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0