Lördagsmorgon

God morgon

Har jag sagt att jag är morgonpigg? Jo här sitter jag klockan sju en lördag och är pigg som bara den... inte konstigt när jag somnade i soffan innan tio igår! Men jag tänkte ju lite fel igår. Jag kommer ju inte alls vakna tidigare eftersom vi drar fram klockan, utan jag kommer orka vara vaken lite längre och sova lite längre. Det är ju posistivt :) Jag har iallafall käkat frukost och tagit det lugnt i soffan en stund och ska nu svira om till löparthigts och ge mig ut på en runda. Sen ska vi åka bort till Skutberget, spela frisbeegolf och grilla med Pelles vänner! Känns som en kanondag att hålla till där ute!

Igår tog jag och Pelle en promenad längs älven in till stan. Så himla vackert med solnedgången där. Vi åt jättegod mat på Munkern och satt och smuttade på öl och vin en lång stund efteråt! Mys




Älskar dig

förrätt



varmrätt






Trevlig lördag mina vänner!
Kram på er / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0