Chokladdag!

Hej

Hoppas att ni haft en fin dag trots detta jäkla väder! Känner att jag måste få klaga lite på det då jag är så fruktansvärt trött på det nu! Kan det aldrig bli fint och varmt? Eller är det bara jag som fortfarande går runt i vinterjacka och fryser? Idag har det iallafall varit extremt! Tycker så synd om att som springer vårruset, de värda något bättre!

Min dag har varit lång men ack så lärorik! Det har varit mycket att ta in, massa information och ny inspiration :) Men jag har nu en klarare bild framför mig vad det är jag vill och jag är nästan helt säker på att jag kommer satsa! Jag har fått bolla lite ideer och lyssnat på andra inspirerande människor med fina och bra ideer! En givande dag helt enkelt som jag varmt skulle rekommendera till er som funderar på att starta eget företag!



Nu sitter jag hemma i soffan med mörk choklad och ska se på Anna Skipper. Det är chokladdag idag om ni förstår vad jag menar?! Ibland behöver man unna sig lite extra även en vardag!

Tack för alla kommentarer idag också! Det är jätteroligt att få lite feedback på vad ni tycker då jag till stor del skriver för att inspirera er. Självklart tycker jag att det är jätteroligt att skriva för mig själv också, men med er läsare blir det ju ännu roligare!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0