Dagens

Hej vänner ♥

Hoppas att ni haft en bra måndag! För mig har det känts som söndag hela dagen och jag sitter här och nu inställd på att det är måndag imorgon för att jag ska till skolan :) haha.

Jag och mamma hann testa nya utegymmet hemma i byn (stor tumme upp) innan vi åkte till Valbergsängen och käkade lunch (lite mors dagsfirande en dag för sent)! Lunchen bestod av en smaskig buffé på kallskuret, lax, rökt rådjur, goda knäckebröd och en stor salladsbuffe! Mums :)

Sen jag kom tillbaka till stan har jag hunnit med att tvätta och gå en promenad med två kära vänner! Nu ska jag plugga det sista inför imorgon så vi har slutseminarium på vfu-uppgiften!

Här ser ni mamma kör lite bänkpress, jag köra dips och en bild från lunchen :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Jag med! Helgerna är verkligen underbara, vi är lite lata av oss men äsch då, älskar att bara ta det med ro!! :D

2012-05-28 @ 20:20:53
URL: http://madeleines.se
Postat av: Zandra B

Vad kul med ett utegym! :)

2012-05-29 @ 09:43:36
URL: http://zandra.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0