Underbar dag

Gokväll 
 
 
Vilken fantastisk första dag det varit! Skidåkning är något av det bästa jag vet och eftersom det endast sker ett fåtal gånger om året njuter jag allt vad jag kan just nu - och det blir ju extra njutning med fint väder! Det är ingen tidpress, ingen "träning" (fast det samtidigt är jättemycket bra träning) utan bara njuta och må bra av natur och frihet!
 
 
Dagen avslutades med en runda på längdskidor runt fjället. Knappa milen avklarades och nu är kroppen trött vill jag lova. Nu ska jag njuta av massa god mat, kortspel och mys i stugan och kommer sedan sova gott inatt! Älskar denna trötthet efter en lååångdag utomhus!
 
Hur har eran dag varit? Njuter ni av våren kanske? Tränar något kul?
 
Massa solkramar till er från Idre ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så härligt det där såg ut! :) Njut!

Svar: Jaa, har njutit hela veckan - så underbart :D
Emma Barremyr

2013-04-08 @ 19:02:49
URL: http://sofiawedin.blogg.se
Postat av: Annie

Jag är absolut avundsjuk. Har inte åkt på flera år, så är det att bo i söder :S

Svar: Åååh, stackare! Skidor är så härligt! Hoppas du får chansen någon vinter snart :D
Emma Barremyr

2013-04-08 @ 20:04:13
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Anna madeinjapan.nu

Åh guuud vad underbart det ser ut!

Svar: Ja det var så härligt :)
Emma Barremyr

2013-04-09 @ 15:37:19
URL: http://madeinjapan.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0