fredag!

Det är redan fredag! Jag är ledig hela helgen och vädergubbarna har lovat sol och värme. Tummen upp för det. Det kommer jag avnjuta i Karlstad tillsammans med efterlängtade vänner! Jag ser verkligen fram emot den här helgen.


Sist jag var i Karlstad lämnade jag in min första kamera som gick sönder under resan. Jag hade en drulleförsäkring och den skickades in på lagning. I veckan kom ett brev på posten som talade om att kameran inte går att laga. Därför ska jag åka och välja mig en ny imorgon! Äntligen! För tillfället har jag ingen kamera eftersom den jag köpte i Australien inte går att ladda här i Sverige (inte samma eluttag). Jag saknar verkligen att ha en kamera, så det ska bli kul att få en ny. Tror jag ska ta en vattensäker den här gången också :)

Jag längtar efter min lillasyster. Jullan är i Barcelona och jag får inte träffa henne förrän på söndag!


Trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Går det inte att köpa en adapter? :)

2009-05-29 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0