lördag 17 april

Idag tog jag en lång sovmorgon. Äntligen börjar jag komma in i de rätta tidsrutinerna igen och sover lite längre på morgnarna. Dessvärre mådde jag inte så bra. Jag har ont i halsen och huvudet värker. Typiskt! Så nu har jag knaprat i mig lite alvedon och slappa i soffan hela morgonen. Snart kommer Ellen på en fika och sen är det jobb som gäller i eftermiddag. 
Det blir till att vila och ta det lugnt nu för jag vill verkligen inte bli sämre. Till veckan har jag nämligen planerat in ett besök hos mina vänner i Karlstad i några dagar. Vi har inte setts på superlänge ju och jag saknar dem enormt så jag tänker inte ligga hemma och vara sjuk istället för att träffa dem :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0