onsdag 21 april

Min hals är jättesjuk och gör ont. Inte ens te och halstabletter hjälper :(
Jag har varit sjuk ända sen jag kom hem, och det är snart fyra veckor sen nu. När jag äntligen blev frisk i magen, fick jag ont i halsen istället. Blä, vad tråkigt! Jag som aldrig är sjuk annars...
Tråkigt att jag inte kunde åka till Karlstad också.. Det hade jag verkligen sett fram emot!

Jag roar mig för tillfället med att se på filmen "Allt flyter". Mamma kom hem med tre nya filmer från affären igår. Visst är hon snäll? Nu är jag sysselsatt en liten stund iallafall.

Har förresten varit på Bosättningen och köpt hardanger bestick. Fick ett set på sex av varje när jag tog studenten och nu när det snart är dags att flytta kände jag att jag ville ha tolv av varje. Min serie som jag valt heter "Tuva". Jag fann även söta, silverfärgade servettringar med en diamant på. Jag som är så intresserad av matlagning, dukning och allt sånt där älskar små detaljer att pynta bordet och dukningen med!







Det händer inte så mycket i mitt liv just nu känner jag och jag är allmänt uttråkad. Jag hatar att vara sjuk! Jag läser och pysslar mycket med bilder för tillfället! Jag har bestämt mig för att framkalla kort och fixa iordning lite album!

Igår kväll var det tebjudning hemma hos Skoog. Jag, Ida och Ellen frossade i kokoste, glass och varma hallon! Mumma ♥

Idag är det fröken Ellen som bjuder på fika! Jag borde väl kanske egentligen vara hemma och vila mig, men jag orkar inte vara ensam hela tiden. Jag är alldeles sällskapssjuk :)

Hoppas allt är bra med er! ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är straffet för din resa där du bara roade dig och levde livet. Nu välkomnas du tillbaka till verkligeheten i Sverige, nej då. Krya på dig!

2010-04-21 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0