lördag 24 april

Hej vänner ♥

Jag är precis hemkommen efter en heldag tillsammans med familjen i Karlstad. Nya soffa, ny cykel, nya joggingskor, två koftor och två par leggings rikare! Ett X antal tusen fattigare....
Soffan köpte jag till min och Julias kommande lägenhet. Jag hade sett ut en på Jysk, som jag självklart inte alls blev nöjd med när jag fick se den i verkligheten - en besvikelse. Vi åkte därför till sommarlagret och kikade. Där föll jag för en divansoffa direkt jag fick syn på den! Så nu är jag nöjd :)
Cykelköpet känns också bra!
Nu är det bara att hoppas på att jag frisknar till snart så jag kan komma igång med träningen igen. Ska börja konditionsträna igen hade jag tänkt! Riktigt kry känner jag mig inte än, men jag hoppas att det är på rätt väg iallafall!

Måste bara tillägga att jag även hann med en fika med mina sötnosar Kristin och Josefin ♥
Det var nog en av dagens höjdpunkter. Det var inte många minuter vi hann ses, men det var bättre än ingenting! Jag saknar er så mycket tjejer! Så fort jag frisknar till ska jag komma ner och umgås lite i Karlstad!

Här är min nya cykel :)



Soffan ställde vi in i lillstugan så länge...



sunny honey :)

nya bilen btw




Kvällen igår bjöd på många skratt, vilket var väldigt välbehövligt efter min tråkiga vecka, TACK! Jag har nästan träningsvärk i magen idag :) Ida, Ellen, Erik, Jonas och Gustav var här och spelade spel och såg på talang. "Vilda gester" och "Vem ser bäst" var det som gällde. Ojoj vad killarna fick kämpa! :)

Nu mina vänner är det dags för familjemys i soffan till Körslaget med en påse godis från Bogart! Gottigott :)
Heja team Rongedal och Hjalmar!
Får se hur länge det tar innan jag ligger och sover. Jag är helt slut efter dagen! Så här aktiv har jag inet varit på länge...

Trevlig lördagskväll ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0