lördag 28 augusti

Hej vänner ♥
 
Jag drömde att jag kunde flyga inatt. Jag fick tre önskningar och det första jag önskade mig var vingar som kunde ta mig dit jag ville. Åh, vad jag önskar att jag kunde flyga! 

Kvällen igår bestod av ett x antal skrattanfall. Vi lyckades med en riktigt rolig förfest som resulterade i en sen ankomst till Kolsnäs. Men när vi väl kom dit var det sjukt tomt på folk så vi åkte hem igen. Ovärt! Kom iallafall i säng i tid vilket ledde till att jag inte sov bort hela dagen idag. Positivt! Jag har bland annat hittat kantareller och nu håller jag på att packa för fullt. Imorgon går sista flyttlasset ner till Karlstad och vi flyttar äntligen in i lägenheten på riktigt! Jag är så förväntansfull och nervös inför allt det nya som väntar :)

Snart kommer tjocka släkten hit på kalas. Lina fyller ju 20 på måndag, men eftersom skolan börjar då firar vi det idag istället!

Jag har tappat bort min kamera också. Den kanske ligger här hemma någonstans, men jag hittar den inte. Jag har letat som en galning, men utan resultat! Jag får lite panik utan min kamera, är inte riktigt hel utan den. Haha! Fan också...

Snodde en bild av Lina från igår!


Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!
Jag kommer vara hemma och umgås med familjen ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0