torsdag 26 augusti

Hallååå ♥

Idag mår jag mycket bättre! Tror att Pers mârtenskarameller gjorde susen igår :) Kvällen bestod av mys och godisbak. Kan knappast bli bättre en ruggig höstkväll! :)
Jag åkte från Sunne tiiidigt i morse eftersom jag började jobba sju idag. Jag trodde helt ärligt att jag inte skulle kunna öpnna ögonen när klockan ringde halv sex. Guuud vet när jag var så trött senast! Så jag trodde att det skulle bli en seg dag, men jag har varit rätt pigg ändå. Det kröp i benen på mig när jag satt i möte förut och nu är jag hemma ett par timmar på lunch innan jag ska iväg till jobbet igen! Gör sista passet innan skolan börjar och slutar nio ikväll! Kommer ju jobba lite då och då framöver, men inte så mycket. Kommer sakna mina goa arbetskompisar ♥ Vi har lyckats komma fram till att det blir en favorit i repris från förra året igen. Heldag på boda borg väntar i oktober :) Ska bli himla kul!
Nu ska jag äta lite mat!
Ha det så bra :)

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0