torsdag 30 december

Ciao ♥

Hoppas allt ar bra med er hemma i kylan!
Sjalv mar jag alldeles utmarkt.. vi har solat och haft det bra pa stranden idag, det ar svettigt och jag alskar det :) Vi ar alla jetlagade och somnar lite hur som helst. Igar stupade vi som soldater pa stranden och sov i flera timmar! Sangen kandes helt underbar inatt :)
Pa stranden forberades det for ett hejdundrande nyarsbeachparty som vi antagligen kommer joina imorgon och sen blir det en dag till har i Phuket innan vi aker ut till phi phi island!
Skulle ha bjudit pa lite bilder tankte jag, men finns ingen lasare, sa det far bli en annan dag!
Eftersom vi anlande igar har vi inte hunnit med sa mycket mer an stranden, atit massa gott och lite shopping! Kommer mer update snart!
Ta hand om er nu :)

Puss / Emma


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det underbart i thailand och ät några bananpancaces för mig oxå, ta massa bilder som du får dela med dig av, KRAM!

2010-12-30 @ 16:55:03
Postat av: Mamma

GÅTT NYTT ÅR hej på er alla, glöm inte att solen är lite vass här är det ca 10 grader minus.Vi ska vara hemma i kväll,jag tror att det blir fläskfile ikväll, sen blir det tven som gäller du kan väl tänka på oss,vi vll också vara neri värmen. många nyårs hälsningar morfar ock mormor.

2010-12-31 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0