liten update

sitter i london nu och vantar. har varit har ett par timmar redan, och ska val tillbringa cirkus en och en halv timme till har. Bra ocksa att jag sitter och laser om flygkraschen i medelhavet. Det var det forsta jag horde pa radion i morse nar Josefin satte pa den.. haha! Hemsk ar det.
Vad harligt det ar att vara pa resande fot. Genast har jag traffat massa trevliga backpackers. Dock ingen pavag till Hong Kong, manga ska till Thailand. Men dit kommer ju jag pa lordag sa!
Nu har jag suttit ner hela dagen. Det kanns som om hela jag ar svalld. Det varker i benen :( Usch.
Nu oppnade gaten. Ska ga dit!
Sov gott allihopa! Det ska jag f o r s o k a gora :) haha.
Pusssss fran Emmiiis;


Kommentarer
Postat av: mamsen

älskar dig!

2010-01-25 @ 23:01:38
Postat av: idis

älskar dej, saknar dej

2010-01-26 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0