21:17

Hej på er ♥

Jag sitter på jobbet och är sådär sjukt godissugen, men har jag något godis? Neee. :(
Jag kunde inte riktigt sova inatt plus att jag har varit i solen hela dagen, så jag är väldigt trött också. Jag skulle kunna sova nu på stört känns det som. Men är ju SYTYCD klockan tio som måååste ses!
Under tiden underhåller jag mig med en ny bok. Syskonkärlek. Det handlar om syskonkärlek såklart, men som har gått alldeles för långt! Detta är absolut förbjuden kärlek. 



Nu har det gått en hel vecka sen Eclipse hade biopremiär och jag har inte sett den än. Det måste verkligen bli av snart, jag som har väntat så länge! Men den här veckan är ganska fullbokad, så det får kanske bli nästa vecka då :)

Sov så gott mina vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0