måndag 12 juli

Tjoho ♥

Nu har jag semester en vecka! YiiiihOoo :)
Åkte minibuss upp och ner till Sysslebäck idag. Stäckan längs Klarälven är sjukt fin! Jag blev jätteavundjuk på alla som satt på flottar längs vägen i detta underbara väder. Jag vill också! Någon som vill hänga på en flottetur längs Klarälven? :P
Jag och Julia har just varit nere på Torsby och handlat lite. Skulle beställa klipptid och fick med mig en hårspray från Beadhead också! Den lukar så gott :)
Nu ska jag packa och fixa inför imorgon. Vi åker nämligen ner med flyttlasset och fixar lägenheten då! Blir antagligen i Karlstad till ons eller tors, och när jag kommer hem ska ni får se bilder på hur det blev i lägenheten!



Ha det så bra ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0