tisdag 27 juli

Hallååå ♥

Hoppas ni haft en bra dag! 
Min har varit jättebra :) Det blev träning för fulla muggar innan vi drog ner till Sunne. Där lunchade vi på Saffran och Vitlök i solskenet, jag, Lina, mams och paps. Sen fikade jag med Per medan de andra sprang i affärer. Mys :)
Hemma igen drog jag och mamma upp till Valberget och plockade lite hallon och kantareller. Nu har vi lite att stoppa i frysen och ta fram i vinter :) hihi. Fullt med blåbär som är mogna nu också! Så det får bli blåbärsplockning någon dag i ledigheten!

mamma och pappa, nykära som de är! ♥

linisfinis och jag ♥

plockar hallon

mams <3

kantareller

hallooooon <3


Nu sitter jag med en hel hög med papper som jag kommit lite efter med. Det är hemförsäkring, pensionspapper, medmerakort, adressändring, CSNansöking, bostadsbidrag mm. Så tråkigt! Det är mycket att fixa när man flyttar hemifrån :P
Fast det här får nog vänta tills imorgon för nu ska jag mysa ner mig i soffan och se so you think you can dance :)
Ha en mysig kväll!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0