22:49

Hej sötnosar ♥

Jag kom just in från en mysig liten kvällspromenad tillsammans med mina älskade systrar. Vi strosade runt Dalvägen hand i hand, pratade om livet och njöt av en underbar solnedgång.
Nu sitter vi och dricker blåbärste vid köksbordet :)
Vissa dagar funderar jag på om jag har världens bästa jobb? Idag packade vi picknickkorgen för en utflykt och åkte långt bort, långt in i skogen. Vi fann en liten paradisstrand. Inte en själ så långt ögat kunde nå. Det var bara vi och naturen, perfekt! Där tillbringade vi i stort sett hela dagen och trivdes alla tre för fulla muggar! Men det bästa av allt är ändå att se personen som jag jobbar med må bra och trivas!




vi fann grodyngel... ganska många!



bebis :P

bästaaaa <3





okej, osminkade alla tre :P

julia, snällt att du ger dem några grässtrån :)








Haha, det var min dag i stora drag :) Imorgon är det en ny och jag ska jobba mellan tio och halv tre! Sen är jag ledig heeeela helgen :D mums! Karlstad på lördag blir :) Micka kommer hem med nycklarna imorgon. Iiiih!

Sov gott mina vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0