söndag 18 juli

Hej vänner ♥

Vi hade en grym kväll hemma hos Josefin igår! Så nog blev det en favorit i repris alltid. Faktoriet däremot sög, inget dansgolv, hallåååå??? Det var ju dansa vi ville göra :) Men vi hade kanske röj hemma på köksgolvet så det räckte! Haha. Men tack för en jättebra kväll tjejer ♥

Här kommer en hel hög med galna bilder från kvällen!






bruds <3

Jossa bjöd på grillat och massa gott plock :)



Grattis min fina vän!

Jossa fick ett fint halsband

fina flickor

snyggningar

och här visar de vad de kan :) haha

ellen var helt craaaazy!

gruppbild

weiii













vi är på gång! mot faktoriet






Nu ska jag hoppa i duschen och sedan åker jag och Jullan ner till Karlstad. Lite senare får vi finbesök från Uppsala. Det ser jag fram emot :) Ha det så bra allihopa! Vi hörs imorgon.
Puss!

Emma.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fy fabian vad kul vi hade på förfesten :D Jisses jisses. Tack för en underbar kväll och den fina lampan! <3

2010-07-18 @ 17:40:35
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0