22:26

Hej ♥

Jag fick en stor kram av mamma nu när jag kom hem. Det har varit så mycket nu senaste veckan och jag vet inte när jag såg mamma senast. Det var skönt att bara få krypa ner i hennes armar och bli omfamnad :)
Jag är hemma för att sova lite nu innan jag ska iväg till jobbet igen. Jag jobbar hela helgen också.

Rix-fm festivalen då. Jag mötte upp Micka när jag kom till stan igår. Det blev lite fix i lägenheten, kikande i inredningsbutiker och middag på Tempel innan det drog igång på stora torget! De artisterna som jag helst skulle velat se från festivalen kom ju självklart inte till Karlstad, men nu har jag iallafall sett apollo drive, broken door, donkeyboys, erik saade, erik grönwall, love generation och lovestoned :) Det var roligt det också! Och här kommer det lite bilder.

Micka, sötnos på Boulevard

tacotalltik på tempel

Micka och sebba

lovestoned

love generation

donkeyboys

broken door

erik grönwall

han rockar bra! :P

och snyggingen själv, erik saade! haha :P

efteråt gick vi och tog ett vinglas och hade mys :)

julia och ida fick äta godis ist :P


Det var en jättemysig dag! Jag kom i säng vid ettiden och var uppe halv sju i morse för att hinna hem och jobba :) Så nu är jag jättetrött och ska nog snart sova, så är jag pigg och glad imorgon igen! :)
Trevlig helg mina vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0