söndag 4 juli

God morgon ♥

Jag tog en lång sovmorgon idag och sitter i soffan och äter frukost nu :) Härligt med en lugn söndagsmorgon!
Jag köpte flyttkartonger på IKEA igår så jag har tänkt att jag ska öppna brudkistan och mina garderober som är fulla med saker jag samlat under åren och börja packa lite som ska ner till lägenheten.

Igår var det full rulle hela dagen! Jag tillbringade hela dagen i Karlstad tillsammans med Julia och Ellen. Vi kikade på lägenheten, shoppade maaaassor med kläder :D provade sängar, soffor och matsalsgrupper på EM och IKEA! Weiiii!
Efter en marangswisch på Mcdonalds åkte vi till Sunne. Ida bjöd på en god räkgryta och sen blev det chill och kubb i solen och självklart lite godis från Bogart :D hihi.

lunch på waynes :)





julia provar matsalgruppen på EM

soffbordet

fiiiin klocka

ellen fick sina puffar med hem :)

hur det känns att sitta i ett ikeakök :)

julia <3

dinner @ erik och johan!

kubbbbb




Lägger in lite bilder från vinkvällen i fredags också! Mysmysmys :D


babes <3



Mmmmmm :D

mums :)





go ida!!!

ni är bra söta ni :)

två mot en är inte rättvist!!!!


Är lite baksugen idag också! Ska nog baka lite bröd och bullar kanske! :)
Ha det så bra.

Emma.

Kommentarer
Postat av: eva

den där julia kan lätt bli modell om hon vill!!!!!!!

2010-07-07 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0