18.00

Hej ♥

Förmiddagen var seg idag. Tror helgen tog hårt på mig! Men lyckades väl till slut ta mig upp från soffan och ut på en tur i skogen i solskenet :)
Har sysselsatt mig med att kristra in Balibilder i album under eftermiddagen. Jag gråter nästan när jag ser dom! Jag saknar ön och killarna så himla mycket! Verkar inte som om vi kommer kunna ses förräni augusti nu när alla jobbar så olika heller! Ååååh :(
Snart kommer Idis och Ellis hit. Vi ska ut på picknick. Jag har fixat paj och lite plock, men det verkar som om vi kanske får ta det på vardagsrumsgolvet.. molnen ser ganska hotfulla ut tyvärr! Får se om vi tar risken eller stannar hemma! :)
Ha en bra kväll!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0