onsdag 30 juni

God morgon ♥

Jag skulle ju jobba istället för Lina idag, men hon kom på att hon går över 100 % i juli om hon jobbar imorgon så det gick inte. Så det blir alltså inge Karlstad imorgon eftersom jag jobbar då :(
Är ledig idag istället och tog en sovmorgon! Kom precis upp och känner för att göra minsta möjliga. Jag ska bara ta det lugnt och försöka bli frisk, se lite film och mysa inne när det regnar ute!
Det var mys hos förken åkerlund igår. Te, massa prat och so you think you can dance :) Ikväll är det ett nytt avsnitt! Sitter och letar efter ett klipp med bästa dansen från igår. Lägger upp den senare om jag hittar den!
Nu ska jag äta lite frukost!
Ha en bra dag :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0