tisdag 1 juni

Tjoho ♥

Jag har varit ute hela förmiddagen! Bäst att passa på nu när solen skiner och få lite färg tillbaka :) Jag, Lina och mamma springer omkring i bikini här hemma och njuter!!!
Gabbi skadade knät igår på jobbet och kan inte gå. Jag var dit med lite filmer och ett par kryckor till henne förut. Kryckorna gör det lite lättare för henne att ta sig runt :)
Gabbi kan inte jobba nu så jag har tagit på mig hennes pass imorgon. Det blir väldigt mycket jobb den här veckan.. jag börjar två idag och jobbar natt inatt, och sen jobbar jag kvällen imorgon och hela dagen på torsdag! Men sen väntar långledigt och en helhelg hos Lovisa i Skövde!
Vad skönt det ska bli att komma iväg ett par dagar, och dessutom träffa Lovisa, det ska bli så himla kul :)

Nu är det dags för lite lunch!
har stekt plättar och gjort en blåbärssmoothie :P


Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0