tisdag 22 juni

Hey ♥

Jag jobbar fram till tio imorgon och då har jag gjort halvtid av mina 72 timmar den här veckan, gött!
Resten av dagen är jag ledig och då ska jag till stranden och njuta :D
Jag sitter och väntar på att "So you think you can dance" ska börja! Har väntat en hel vecka nu :)

Under tiden underhåller jag mig med att läsa felskickade sms på http://www.felsms.com/ :) Ganska kul faktiskt!

Till: Ragget Carro
Sms: Carros klitoris var fan längre än mitt långfinger!
Svar: Ehh ok, längre än din kuk isåfall som var så jävla liten! Idiot!
Förklaring: Där fick jag hehe. Skulle messa en polare men så fick Carro messet!


Till: Storebror
Sms: Idag när jag köpte en gurka så tänkte jag på din kuk!
Svar: Det är fan INTE normalt!!!
Förklaring: Min brorsa är så jävla puckad att han inte verkade fatta att det självklart skulle till någon annan. Till min kille såklart!


Till: Chefen
Sms: Undrar om ****** varit lika trevlig i bilen på vägen till jobbet om han vetat vad jag gjorde med hans dotter en stund före han plockade upp mig :) ?
Svar: Det hade han nog inte varit. Kommer du in på mitt kontor är du snäll.
Förklaring: Skulle skicka till min kompis Clas, men självklart av alla jävla mess jag skickar så råkar jag klicka iväg just det här messet till chefen! Har ett par mil till jobbet och ibland samåkte jag med min chef (Var inte alltid vi jobbade samtidigt) Hade träffat hans dotter ett par gånger och just den här natten hade hon sovit hos mig. Och ja innan jag skulle åka iväg på morgonen så han vi med en liten svängom. Arbetsförmånerna blev väl knappast bättre.


Till: Chefen
Sms: Nu är allt klart. Spelade väldigt sjuk hela Förmiddagen och Lasse tyckte jag skulle åka hem. Så nu kan vi dra till Åre redan ikväll. PARTY PARTY !
Svar: Vi ses på Jobbet imorgon klockan 8.00 ! Kom inte en minut för sent.
Förklaring: Ja klantig som man är så skulle jag skicka till min bästa tjejkompis att allt var grönt inför resan till Åre. Men dum som man är så råkade man skicka fel. Jag skämdes rätt mycket då jag kom till jobbet dagen efter.

Haha! Kika in på sidan för att läsa fler :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0