lördag 26 juni

Hej vänner ♥

Hoppas ni hade en mysig midsommar! Det hade jag, verkligen :) Jag och Julia hade Ida, Ellen, Micka och lite Sunnekillar på besök med grillbuffé och galenskap. Vi hoppade utgång och stannade hemma hela kvällen. Vi spelade spel och hade vårat eget dansgolv där hemma. En mycket värd kväll med underbara vänner ♥
Kvällen tog sitt slut fram på småtimmarna och då hade jag en hel hög med killar som låg och snarkade på mitt rum. Själv kröp jag ner i Linas säng och sov som en stock fram till halv elva idag :) Det blev en sån där lång och mysig frukost innan det var dags för mig att trampa iväg till jobbet!

Sebba och Micka skötte ena grillen..

Och Erik tog hand om den andra :)

maaat!

Ida, Julia, Johan och Stefan

Jonas, Ellen, Ida, Erik, Sebba,Micka, Gugge

Mickis och jag <3

sötisar

Ida och Ellen hade inlevelse till gamla 90-talshits!

Efterrätt, min populära kladdkaka ;)

soffan var poppis

sostotefofanon :D

Puss

lite spel...

och stretch på samma gång :)

inga problem för mig, haha!

sötnosar!

Cooolerik ^^

Martin posar

hotdance och lite klämma rumpa :)

Ellen skakar loss på stolen!


Idag mår jag INTE bra.. och det är inte p.g.a alkoholen från igår. Kroppen hade nog helst velat vila och ta det lugnt, men det fick den inte så idag mår jag väl inte bättre precis. Jag är halvdöv p.g.a igentäppta öron, har en hals som gör ont och dunkande huvud, fryser och svettas om vart annat, ögon som svider och tunga ögonlock! Blääää, säger jag bara!
Jobbar gör jag också, 24-timmarspass. När jag går av vid ett imorgon har jag gjort mina 72 timmar den här veckan. Gött!
Dags att ta en alvedon och krypa i säng snart!
Hoppas ni är ute och njuter av den underbara sommarkvällen :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0